⛟ Gratis verzending NL & BE 🕐Dezelfde dag verzonden ♻ 30 dagen bedenktijd 🔒Veilig & achteraf betalen

0

Je winkelmand is leeg!

FAQ

Dringende vragen en uitgebreide antwoorden op eventuele onduidelijkheden die zich kunnen voordoen tijdens het bestel proces. Of voor algemene vragen in verband met onze vriendelijke online-shop.

Om het makkelijker te maken hebben we alles in onderwerpen verdeeld. Daar kan je alles vinden. Als dat niet het geval is, vragen wij u om contact op te nemen met onze klantenservice. Die helpen jullie graag verder.

Je kunt ons contacteren via het contact formulier of telefonisch. Op deze manier word je vraag het snelste verwerkt.

Wat je altijd al wilde weten

Heel gemakkelijk. Je plaatst alles wat jouw hartje begeert met een klik in de virtuele winkelwagen. Als je daar klaar mee bent, volg je heel eenvoudig de verdere instructies.

Je hoeft geen klanten account te hebben – maar dit heeft wel een aantal voordelen. Voer asljeblieft je naam, adres, en e-mailadres in zodat alles wat je hebt bestelt, goed bij jou aankomt. Daarna kan je van vrijwel alle online betaalmethoden van het hele universum, er een kiezen die je het fijnste vind.

Nadat uw bestelling is voltooid ontvang je een bevestigings e-mail die alle details nog even samenvat. We zullen je op de hoogte brengen zodra de bestelling ons verlaten heeft en onderweg is.

Nu alleen nog met plezier afwachten.


Wij verzenden onze bestellingen gratis met briefpost. Indien je het product per pakketpost wilt laten verzenden, dan zijn de kosten hiervoor €3,95.

Je kunt de status van jouw bestelling online volgen. Deze link vindt je in de verzend bevestings email. Via deze link vindt je ook contactinformatie voor onze logistiek partners. Zou er iets niet kloppen, wat wij niet verwachten, kan je ook met hen contact opnemen.

De volgende details hebben we van jou nodig zodat we de bestelling kunnen vinden:
- Je bestel nummer (deze kan je vinden in de bevestigings email)
- Jouw achternaam (dit moet dezelfde naam zijn als bij het ingevulde adres)
E-mailadres
- Of de postcode van het ingevulde adres

Vindt je jouw bestelling nog steeds niet, laat ons dan alsjeblieft via het contact formulier een bericht achter. Let op, dat na de bestelling het 1 a 1 ½ dagen kan duren voordat het pakket verzonden wordt. Dit kan betekenen dat de Tracking pas 24 uur na de verzending geactiveerd wordt. Wij vragen jullie om alsjeblieft deze tijd (48 uur na de bestelling) af te wachten voordat jullie ons contacteren.

Betalingen

Je kunt je bestelling via verschillende betaalmethoden afrekenen. Bij al deze betaalmethoden komt de betaling doorgaans direct bij ons binnen.

 

Betaling mislukt

Het kan voorkomen dat je de betaling nog niet direct volledig hebt afgerond. Je ontvangt in dit geval alsnog een orderbevestiging per e-mail met het ordernummer.

Daarnaast sturen wij na twee uur een 1e betaalherinnering per e-mail met een link waarmee je de betaling alsnog kunt afronden. Een 2e herinnering sturen wij na twee dagen.

Onder vermelding van je ordernummer kun je ook contact opnemen met onze klantenservice. Wij sturen je vervolgens een betaalverzoek per e-mail zodat je de betaling kunt afronden.

 

Factuur

Wij versturen de factuur altijd digitaal mee met de orderbevestiging van je bestelling. Mocht je een nieuwe factuur willen ontvangen dan kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Wij sturen je de factuur graag nogmaals toe.

 

Factuur wijzigen

Helaas kunnen wij na het afronden van een bestelling geen wijzigingen aanbrengen op de factuur. Wijzigingen van je persoonlijke gegevens kun je tijdens het bestelproces invoeren in je account. Wanneer de bestelling is afgerond, zijn deze per direct van kracht.

RETOUR AANMELDEN

Onze retourbeloftes

Ben je toch niet tevreden over jouw product? Of is het beschadigd? Dat is vervelend en daar gaan we iets aan doen, beloofd! Dit zijn onze beloftes op een rijtje:

Je hebt 30 dagen bedenktermijn na ontvangst van je bestelling. Je mag je pakketje dus altijd na 7 januari nog retourneren.Wij bieden altijd zeker garantie: gratis ruilen. Wil je het product omruilen of wil je een tegoedbon ontvangen van het aankoopbedrag? Dan vergoeden wij de retourkosten!Wil je liever je geld terug? Dan zijn de retourkosten voor uw eigen rekening. Deze kosten bedragen €2,50. Na ontvangst van je retour boeken we het bedrag binnen 3 werkdagen terug op je rekening.Wil jij jouw aankoop omruilen? Volg onderstaand stappenplan:

We willen dat je weer zo snel mogelijk gebruik kunt maken van het nieuwe product, dus bij ons geldt het volgende beleid:

1. Bestel en betaal zelf je nieuwe of vervangende product, zodat we het product vandaag nog naar jou versturen.
2. Vul op het retourformulier zowel het oude als het nieuwe ordernummer in van jouw nieuwe bestelling. Nu ontvang je jouw gratis retourlabel.
3. Plak het retourlabel op jouw pakketje en verstuur het oude product gratis naar ons op. We storten het volledige bedrag terug zodra we het oude product retour ontvangen.

Garantie

Smartphonehoesjes.nl staat garant voor de deugdzaamheid van de artikelen die je bij ons bestelt. Je krijgt daarom standaard minimaal een garantie van drie maanden op al onze artikelen en op onze merkproducten een garantietermijn van maar liefst één jaar én daarnaast beloven we een snelle garantieafhandeling. Onze garantie geldt niet op een defect dat is veroorzaakt door slijtage, verkeerd of intensief gebruik, val en stootschade tenzij anders staat vermeld.

 

Beroep op garantie

In geval van een defect willen wij je vriendelijk verzoeken om ons retourformulier in te vullen. Wij helpen je vanuit daar graag verder.

Suggesties

Wij staan altijd open voor suggesties om onzedienstverlening nog verder te verbeteren. Als je suggesties hebt, ontvangen wijdeze graag via de e-mail op info@phonesafe.nl.

Klachten

Wij vinden het erg belangrijk dat al onze klanten tevredenzijn. Ben je onverhoopt toch niet tevreden, neem dan gerust contact op met onzeklantenservice. Wij lossen je klacht graag op.

De klacht kun je mailen naar info@phonesafe.nl. Zodra wij deklacht hebben ontvangen, sturen wij je een bevestiging. Vermeld bij je klachtje naam, adres en ordernummer zodat wij de klacht zo snel en effectief mogelijkkunnen oppakken. Binnen één week reageren wij inhoudelijk op je klacht.

Hebben wij je niet naar tevredenheid kunnen helpen? Wij zijnaangesloten bij WebshopKeurmerk. Dit betekent dat je gratis gebruik kunt maken van deonafhankelijke geschillenbemiddeling van Webshop Keurmerk.